dom är ju inte mina...

Lämnade&hämtade lillaG ifrån skolan denna fredag. Första gången jag lämnade, det gick bra.. en kram och "vi syns om en stund". Ibland känns det som om man gått och blivit med barn, hoppade över graviditeten och fick trotsåldern direkt,haha.. Har sagt att jag måste spela in dom, utifall det blir för tyst! :)
Skolan ligger nere i centrum och hon går bara 4 timmar, så satte mig och tog en frukost på fiket bredvid och sedan strosade jag omkring och lite shopping hanns med! Sedan begav vi oss hemåt..
Ska ut med Nicole + 2 tjejer till snaaaart så väntar just nu på dom! Middag blir det eller jag har redan ätit men en efterrätt klämmer vi ner! :)
trevlighelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0