11 dec...

Har vart i Stockholm idag och besökt Amerikanska Ambassaden. Så nu ska jag få mitt visum nästa vecka, hoppas jag!
Åkte tidigt eftersom man hade tid mellan 8- 9 och såklart ville man inte missa den. Sen blev det vänta,vänta och åter vänta lite till...men till slut fick jag komma in i byggnaden. En och en var det som gällde och det var ju inte bara jag där...

Efter det blev det möte med flera Au pairer och där var vi verkligen utspridda över hela Sverige och även i USA sen...
Mat åt vi efter mötet mamma jag och Hendrik, som jag hade släpat med mej som sällskap:P ett jättemysigt ställe med massor av tända ljus och lite "indiska style".

Nästa grej är att köpa en nu laptop för mej! Får se det som en julklapp, för man kan väl ge en julklapp till sej själv också, men glömmer såklart inte mina kära för det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0