22april


 Då var det klippt...
Hade ju tid hos frisören denna dag och besöket var där "lite speciellt" :) Som sagt är han som klippte mig även konstnär och det märktes att han även såg hår som konst(vilket säkert många frisörer gör men detta var lite extra) han verka kunna läsa av med för fick som jag ville även fast jag inte sa något, utan satt mig ner och tänkte det blir nog bra.. 
Efter jag var klar fick jag en present, eftersom jag var svensk & att det var mitt första besök:) 

"lilla G" tycker inte om när saker går sönder tex om en kaka går i tre bitar, så när jag kom hem fick jag höra..
-Kristin, can you put your old hair back again please? 


Annars idag så tog jag "G" på en liten promenad, hon på sin lilla trehjuling så söt :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi saknar en bild,

2009-04-23 @ 12:54:09
Postat av: Anonym

Ja, en bild vill vi ha! Och ungar kan vara så söta, haha :)

2009-04-23 @ 16:56:49
Postat av: Sofie

Hmm, namnet försvann i förra inlägget..men de va iaf jag :P

2009-04-23 @ 16:57:29
URL: http://sofielarshans.blogg.se/
Postat av: Kristin

jajo, tänkte lägga upp en bild men glömde och idag var jag inte på fotohumör, så kommer sen :)

2009-04-24 @ 01:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0