massa djur...

3april

Denna morgon fick jag en sådan överraskning! 
Skulle som vanligt gå ner och käka lite frukost och då hörde jag att något var på G! "Suprise" Sjungande barn+ tutor och "K" stod vid ett dukat frukostbord med Scones, crossianter mm.. mums! Fick en dagen efter födelsedagsfrukost, eftersom gårdagen var lite fullbokad med annat.. man blir speciellt glad när det inte är ens dag, för då blir man ju mera överraskad! 


"Zoo class"
Lilla G och jag hade våran första besök på Zoo idag. Idag var vi inomhus med minde djur som barnen fick höra lite om + klappa vissa av dom. Jag tyckte också det var intressant och gillade mest "Myr sloken" haha! Har aldrig sett en myrslok i verkligehten förut så det var något annat där... glömde kameran men ska ta med den någon gång. Något jag däremot hade svårar för var ormen!!!! gahhh! men som tur var så höll "läraren" stadigt i den.. blev lite rädd för att barnen skulle få klappa den och att jag skulle göra det med.. tur att ormen var ett av djuren som endast "läraren" höll i! :P 

Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Grattis,grattis..ber om ursäkt att jag missat att du fyllde år och de va ju 20 år och allt också. Va kul det är att läsa allt roligt du gör där borta,hoppas du får en toppensemester i Flordia. Ha de så bra kram..kram..Patricia hälsar grattis också.

2009-04-03 @ 21:19:49
Postat av: hannie

Hehe, ooops. jag har inte alltid huvudet med mig.. :D Men ha det skönt där då:)

2009-04-03 @ 22:57:40
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0