"En fettisdag"


Utan semla.. eftersom jag inte hade ork att baka just semlor idag! 
Hua! men den som väntar på något gott & just nu väntar jag på paketet from Sweden! 

Bakat har vi gjort idag men blev lite enklare grejor "marsmallows Cupcakes". Milkshake blev det för att lyxa till lunchen lite, vilket även var en muta för att skippa lekparken, eftersom det var lite kyligt och jag var hungrig..höhö ; ) 

Slank in på "starbucks" denna kväll för att träffa "J".. invigde bussen även, har bara tagit den hem 1 gång förr men nu tog jag den fram&tillbaka.. vilket gick bra! Föredrar annars att promenera "downtown" men nu blev det lite sent för att gå..


"im gonna knock u down! " 
-Visst, men jag är faktiskt starkare så att du vet.. 
"G" har lite "storsinne" ibland men på ett gulligt sätt:)

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0