Klipp&klistra

När man är med mig kommer man inte undan pyssel! Har idag haft "art&craft" Vi gjorde en "valentine gris", ett litet hus med "de 4 årstiderna" + lite teckningar... mycket kul tyckte jag och tror även "G" hade mysigt med! :) 

"K" kom hem ikväll och såklart presenter med sig! Japp, även Kristin fick en liten låda :) 
Så gulligt! Var en låda med en slags pralliner.. mycket goda!:) Åt nog för många även, så är lite snurrig i bollen nu! :O 

På frågan vad för slags djur jag är blev svaret en Tiger, haha.. 

Mitt namn är svårt för vissa att lära sig så har även här fått smeknamn! 
Men jag förstår att dom menar mig och jag är ju van!
-"Krista"..
-"NEJ, KRISTIN!!!", rättar "C".. höhö


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0