onsdag


Tycker inte om att ta dessa piller! Men min vän "C" drog med mig till "pharmacy"  idag! Så nu har jag käkat 4 tabletter och ska ta två till innan jag lägger mig.. 
Så hoppas energin ska komma tillbaka nu!! Jag brukar nästan aldrig vara sjuk men med allt nytt så hör det väl till och går inte att stoppa hur man än gör.. 

Idag regnade det & som tur var hann jag och "lilla G" precis in och slapp bli blöta! :) Vi bakade stora muffins & läste sagor.. medan "tupplur" pågick så fick man chans att ringa hem också :) Mitt paket hade kommit fram till Norrberg och lådan ska gå i retur till mig med knäckebröd! För igår när jag skulle sova blev jag väldigt sugen på hårdbröd "Berglunds" + kuddmacka.. mums! :) 
Fick föresten ett paket igår när jag var hos "Farmorn&Farfarn", ett försenat "Alla hjärtans dag" paket.. röda vantar+halsduk! Sååå sööta!! :)

"Lilla G" har varit så gullig idag! Vi har haft en mysmys dag:) Lite tårar där på morgonen men som snabbt försvann! Skulle vilja spela in hennes kommentarer..haha! Att en liten plupp på två år för sådana konversationer.. jag säger då det.. 

Kristin <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0