YES!

Just nu har jag internet! Undrar om jag glider på någon annan eller om det har fixat sig :) 
Denna kväll var det mys.. Jag fick träffa barnens farmor & hon var hur gulligt som helst. Hon kom med en stor kasse med presenter i, hon ville att jag skulle känna mig välkommen och sa att hon förstod att det måste kännas lite konstigt innan man bor i sig.. så har jag ju fått en välkommspresent till, en stor burk med typ "små salta kringlor i" det är något typisk från Philadelphia iaf :P Gött! 
 TopOfTheRock. 

  
Lite olika bilder från NY, sista är där WTC stod.
                                                                                                                                  
   

Kommentarer
Postat av: hannie

Fy vad gulligt med den där welcome kristin-grejen! :)

2009-01-11 @ 10:00:41
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: frida

men va gullig dom verkar, där kommer du att få det skit bra säkert:)

2009-01-11 @ 12:01:51
URL: http://fridajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0