28juli

Ännu en bastudag! hade fönstret öppen och det blåste in sådan vam luft att jag nästan trodde någon stod där med hårblåsen! Hade denna tisdag "playdate" med  en kompis till "C", gick bra dom lekte på men så klart alltid lite småbråk, så 2 timmar räckte för pojkarna! 
Var egentligen för svettigt men jag härdade ut och gick en promenix efter jag lämnat över barnen, sedan mötte jag Janina för en picknick i det gröna! :) Vi hade en mysig kväll och den bruden tar sig denna natt till L.A ! så önskar henne en trevlig resa dit och efter denna vecka så får jag också semester!! :D blir till ett strandhus i Canada, så ska lämna detta land drygt en vecka och att vi ska bila dit är desto bättre, då får man se allt efter vägen med! spännande! 


(fredagens)nybakat bröd från mig och lillaG
alltid åtgång då man bakar "bananabread" ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0