1juni




Gårdagen i N.Ycity

 Lite jäktig(som alltid) men hade det väldigt trevligt med brudarna! Jag tåg tåget dit med Nicole och mötte sedan upp 2 svenska tjejer där. Vi strosade omkring i "SOHO" käkade "brunch" och hade det allmänt mysigt! Dock inte så mycket shopping men shoppa i den där staden är som att "shoppa i en konsert",haha..
Älskar staden och kan tillbringa tid där men när jag är tillbaka i "philly" så känner jag mig mer hemma men skulle lätt kunna bo där en tid sedan fast glad att jag är här just nu!:)

Måndagen hade vi "artclass" sista gången för denna termin och lillaG tog ut svängarna och såg ut som en "krigsmålad indian" efter, haha!! ett tag tänkte jag stoppa henne i badkaret men lyckades till slut få mitt barn ren! ;) annars idag hade vi picknick och busade i parken innan vi gick hem för att ta tuppluren..


har hunnit blivit 1juni med! hoppsan kerstin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0