Fördelar..


På radion hörde jag musik ifrån en "gyllene tider" låt.. var dock inte samma text utan endast musiken med annan text på engelska.. uhm?

Haft "Art class" idag & sedan myste vi i parken med lite snacks! 
Det bästa med detta "jobb" är att man själv bestämmer hur dagarna ska se ut! Vill jag tex gå till parken,baka,museum,leka,vara inne el. ute mm.. så gör vi det:) Sedan så frågar jag barnen vad dom vill med, det är ju klart! & oftast så vill ju barn med hitta på skoj.. det enda som jag känner är riktigt tråkigt är dessa tåg!!!! haha.. 
menmen... jag offrar mig självklart och bygger lite :) Tar gärna en tidning och "smygläser" lite & får höra "Kristin, du hjälper inte till!"  Eftersom denna dag inte är "nackdelsdag" så tänker jag inte fundera eller dra några sånna, utan det kommer en dag då jag behöver avreagera mig! höhö


"Can you help me to change the rules?"

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0