Philly


Wii idag var det verkligen VÅR :D 

Har spenderat nästan hela dagen ute... skönt skönt! Blev en promenix även efter jag slutat & alltid lika kul att se dessa människor som joggar och har uttrycket att "tråkigt,tråkigt GUD vad jobbigt" ;) höhö 
I lekparken var det en liten kille som var väldigt envis och tyckte jag hade en baby i vagnen.. jag sa att det var endast min svarta ryggsäck och visade upp den för honom. Fick då blicken "öh, är du dum.. ser väl jag att du har en baby i vagnen!" Men jag vet ju vem som var "Smartast" av oss iaf ;)

Jaja.. blev en smarrig Milshake som lite krydda på dagen! Gött! 



"You know what day it is today Kids?, Its St. Patricks Day!" 
"I dont want to go to Patricks house!!" 

Hotdoghotdog hotdiggedidooog!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0