Får man kalla detta kulturellt?

"Barn museum" är mer min grej & nu har man "täck mantel" ;) 



Trodde "Dinosarie Museumet" skulle innehålla endast "tråkiga skelett".. men icke! Var faktiskt kul att besöka, så det blir fler ggr! :) Fanns andra saker än just "Skelett", som riktiga djur + lekplats.. 
"Fjärils huset" var lite smått läskigt! Jag tycker fjärilar är fina att se på men vill inte ha dom svärmade runt mig och allra minst att dom landar på mig! Har svårt för sådana flygfän som fjärilar, trollsländor när dom tränger sig på för mycket! Luftfuktigheten dessutom där inne gjorde att man endast tog en snabb visit! Kändes som man befann sig i rena rama regnskogen.. 




Spenderade resten av dagen ute, endast inne en snabbis för tupplur! Sedan bar det ut i vårvädret :) Trötta barn denna kväll, vilket var toppen eftersom jag stannade hemma och nattade dom själv första gången & det gick bra..
Nu är jag själv trött med och imon blir det musikalen "Cats" med Nicole :) Kul! 


Watz up!

 

Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Hej, va kul de är att läsa om dej, och att allt verkar fungera bra. De kan inte va lätt alla ggr. med att uppfostra barn hela dagarna. Kul att du även får tid med att göra egna saker,gå på musikal tycker jag låter jättekul,hoppas kvällen blir trevlig. Ha de så bra Kram

2009-03-07 @ 09:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0