14maj


Regndag torsdag så blev att vi hade "hemmadag".. barnen ville stanna inne och de fick sin vilja fram, för kände även jag att det kunde vara skönt att bara vara.. 

men dagen fylldes på med lek&bak så den susade förbi i en väldig fart!! "C" körde runt med mig i hans röda bil och jag höll även på att fastna i en tunnel, haha! bra att man inte är allt för stor,så även jag kan ta del av barnens "krypin" ;) hehe. .
När lillaG tog sin tupplur bakade iaf  "C"&jag kakor "Oatmeal Cookies", har aldrig gjort sådana förr men resultatet blev lyckat! "C" tyckte mycket om "matberedaren" som han döpte till "maskin3000" och den var han Boss över ;) 



Kanske blir "Drive-inn bio" i helgen, vilket jag aldrig vart på förr så blir kul! :)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0